سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: تامین عدالت در سلامت و پرهیز از هرگونه تبعیض از شاخصهها و مولفههای اصلی خدمت در بیمارستان امام سجاد (ع) است.
سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: تامین عدالت در سلامت و پرهیز از هرگونه تبعیض از شاخصهها و مولفههای اصلی خدمت در بیمارستان امام سجاد (ع) است.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج؛ دکتر سجاد حسنزاده اظهار داشت:بیمارمحوری، رعایت اصول اخلاقی در تمامی مراحل درمان بیماران، بهبود کیفیت بطور مستمر، تعالی جویی، دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات برای ارباب رجوع ، دانش محوری، تامین عدالت در سلامت و پرهیز از هرگونه تبعیض از شاخصهها و مولفههای اصلی خدمت در بیمارستان امام سجاد (ع) است.
وی عنوان کرد: ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی تخصصی و فوق تخصصی متناسب با نیاز بیماران با کیفیت مطلوب و ارزنده، تلاش برای ارتقاء سطح بهداشت ، درمان و سلامت جامعه، ارائه آموزش مناسب به کارکنان(درمانی، اداری و پشتیبانی) جزو مهمترین برنامههای اولویت دار این بیمارستان است.
دکتر حسن زاده افزود: ارتقاء کیفیت ارائه خدمات درمانی، مراقبتی و بهبود مستمرفعالیتهای خدمات درمانی و مراقبتی، افزایش رضایتمندی، تکریم، پاسخگویی و جلب اعتماد بیماران، ارتقاء سطح دانش علمی و مهارتهای کارکنان، نظارت و کنترل کیفیت مراقبتهای درمانی بر اساس استانداردهای تعیین شده، مدیریت منابع مالی، انسانی، سرمایه ای و ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده از منابع موجود و بهبود مستمر فرآیندها و روشهای انجام کار نیز از دیگر برنامههای در دستور کار است.
سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج همدلی، همفکری، وظیفه شناسی و تعامل بین کارکنان را برای ارتقاء سطح خدمات ضروری دانست.1
انتهای پیام/